Σε μόδα έχει εξελιχθεί η προσπάθεια των ηθοποών και γενικότερα των καλλιτεχνών του Hollywood να αφυπνίσουν τους απανταχού κατοίκους της γης να σκέφτονται και να ενεργούν με γνώμονα τη σωτηρία του περιβάλλοντος και σκοπό τη λεγόμενη οικολογική επανάσταση. Κανείς δεν πιστεύω να αμφιβάλλει πως η φύση έχει αρχίσει να τα χάνει και τα φαινόμενα που παρατηρούνται προμηνύουν την καταστροφή που προκαλλεί ο άνθρωπος μέρα με τη μέρα στη μοναδική γενεσιουργό αιτία της ύπαρξής του, τη φύση. Πολλά από τα κινήματα που κραυγάζουν εδώ και χρόνια για τα αποτελέσματα που σήμερα όλοι βιώνουμε ανήκαν στο περιθώριο μέχρι ο Brad αποφάσισε να βάλλει τις μπότες του κηπουρού και να κόβει βόλτες σε χωμάτινους δρόμους με σκοπό να επενδύσει σε κατασκευές φιλικές προς το περιβάλλον.
Όχι πως δεν έπραξε σωστά απλά είναι λίγο δύσκολο να ακολουθήσεις πιστά έναν ηθοποιό που που μέχρι χθες κουρευόταν και έβαφε τα μαλλιά του ανάλογα με το χρώμα της εκάστοτε ερωμένης του, όπως επίσης είναι λίγο δύσκολο να ακολουθήσεις και να πιστέψεις πως οι τραγουδιστές τύπου Bono των u2 νοιάζονται για τα δικαιώματα των έγχρωμων πολιτών όταν ο ίδιος είναι μέτοχος σε εταιρεία με παιδικά videogames που λανσάρει προϊόν που ως στόχο του παιχνιδιού έχει το έγχρωμο παιδάκι που ανήκει σε συμμορία να σκοτώσει και να κλέψει όσους περισσότερους μπορεί. Ας αναλογιστεί κάποιος την ενέργεια που χρειάστηκε για να στηθεί το υπερθέαμα του LiveEarth ανά τον κόσμο, όταν ως μήνυμα είχε να είμαστε φιδωλοί ως προς την κατασπατάλησή της.
Παρόλα αυτά αν είναι με το να τραβάει η κάμερα τον Brad Pitt να πετάει ένα σκουπίδι σε κάλαθο αποριμμάτων να το κάνουν και τα μικρά παιδιά, ας είναι το τίμημα η κοροϊδία τους.
Όχι πως δεν έπραξε σωστά απλά είναι λίγο δύσκολο να ακολουθήσεις πιστά έναν ηθοποιό που που μέχρι χθες κουρευόταν και έβαφε τα μαλλιά του ανάλογα με το χρώμα της εκάστοτε ερωμένης του, όπως επίσης είναι λίγο δύσκολο να ακολουθήσεις και να πιστέψεις πως οι τραγουδιστές τύπου Bono των u2 νοιάζονται για τα δικαιώματα των έγχρωμων πολιτών όταν ο ίδιος είναι μέτοχος σε εταιρεία με παιδικά videogames που λανσάρει προϊόν που ως στόχο του παιχνιδιού έχει το έγχρωμο παιδάκι που ανήκει σε συμμορία να σκοτώσει και να κλέψει όσους περισσότερους μπορεί. Ας αναλογιστεί κάποιος την ενέργεια που χρειάστηκε για να στηθεί το υπερθέαμα του LiveEarth ανά τον κόσμο, όταν ως μήνυμα είχε να είμαστε φιδωλοί ως προς την κατασπατάλησή της.
Παρόλα αυτά αν είναι με το να τραβάει η κάμερα τον Brad Pitt να πετάει ένα σκουπίδι σε κάλαθο αποριμμάτων να το κάνουν και τα μικρά παιδιά, ας είναι το τίμημα η κοροϊδία τους.
5 σχόλια:
Το Live Earth είναι ένα πανηγυράκι και ως τέτοιο πρέπει να το αντιμετωπίζουμε. Μια χαρά την κάναν τη δουλειά τους οι συμμετέχοντες, ακούσαμε και λίγη μουσική και αυτό είναι όλο. Το θέαμα τελείωσε και μετά όλοι πίσω στα λαγούμια τους. Τίποτε δεν πρόκειτε να αλλάξει για το περιβάλλόν με τέτοιες αηδιούλες. Μόνο τους ενεργούς ακτιβιστές παραδέχομαι οι οποίοι είναι συνήθως ανώνυμοι και ουδεμία σχέση έχουν με τους Bon Jovi και το Bono...
Συμφωνώ με τον προλαλησαντα απλά πρέπει να πούμε, ότι έστω και έτσι κάτι γίνεται, ένα spot με το πως εξοικονομείται ενέργεια κάτι κάνει!
Σίγουρα οι ακτιβιστές είναι πολύ πιο μπροστά, αλλά τις μάζες τις κινεί η δημοσιότητα...
Η κοινή γνώμη φαίνεται ότι τα τελαυταία χρόνια, ευαισθητοποιείται έναντι περιβαλλοντικών θεμάτων...
Αυτή η συμπεριφορά έχει ως φυσικό αποτέλεσμα, πλήθος διασήμων να 'πλασάρεται..' ως 'φιλικοί προς το περιβάλλον...'
Ας είναι όμως...
Αυτό που μετρά είναι το αποτέλεσμα..να σώσουμε ότι απομένει...
Όχι μόνο οι well known άνθρωποι, παρουσιάζουν τις περιβαλλοντικές τους ανυσηχίες...αλλά και οι εταιρίες...
Στα πλαίσια συνεπώς του Green marketing, εταιρίες και διάσημοι επιλέγουν το ρόλο του προστάτη του φυσικού περιβάλλοντος!
Ας μην γενικεύουμε όμως καταστάσεις και πρόσωπα...Πολλοί είναι ειλικρινείς...Πολλοί βλέπουν το τέλμα στο οποίο έχουμε φτάσει...
Ξεφυλλίστε μερικές εφημερίδες..θα δείτε πόσες εταιρίες υϊοθέτησαν το green μάρκετινγκ μετά τις μεγάλες φωτιές...πράσσινα logo, πράσσινες καμπάνιες...
Ας ελπίσουμε ότι θα είναι για καλό...Ο σκοπός τους σίγουρα σε κάποιο βαθμό είναι η αποκόμιση οφελών...
Αλλά αυτό δεν είναι πάντα μεμπτό!!
Όπως είπε μέλος μπάντας, το όνομα της οποίας δυστυχώς δεν έχω συγκρατήσει, και μόνο η ενέργεια που καταναλώθηκε για να φωτιστεί η σκηνή του Live Aid, να λειτουργήσουν τα ηχοσυστήματα κλπ αντιστοιχεί σε πολλά βαρέλια πετρελαίου, κομμένα δέντρα κοκ.
Άρα ποιόν κοροϊδεύουμε ρε παιδιά;
Πάντως όντως, μπορεί και να βγει κάτι καλό απο αυτή την ιστορία...
Ολες οι εταιριες αποβλεπουν σε υψηλες πωλησεις των προιοντων τους.Και επειδη η προστασια του περιβαλλοντος προβαλλεται πλεον σαν εμπορικο προιον(μπλουζες,βραχιολακια,σποτακια,ταινιες κτλ) η διαφημιση του "πρεπει" να γινεται απο καποιον δημοφιλη και διασημο ωστε τα κερδη να ειναι μεγαλυτερα..Χρειαζεται δηλαδη να μας πει ο Ντι Καπριο οτι ειναι ανουσιο και επιβλαβες για το περιβαλλον,να κυκλοφορεις με Hummer το Κολωνακι..??!!
Δημοσίευση σχολίου